کارگاهی آموزشی برای مربیان و کار آموزان
28 آبان

معرفی مربیان آینده پدیده های ژیمناستیک مشهد( آنیل ژیمناستیک)

در این صفحه با مربیان آینده پدیده های ژیمناستیک باشگاه آنیل ژیمناستیک امیر علیشاهی آشنا می‌شویم.

سرکار خانم فرزانه چیتگر

سرکار خانم فرزانه چیتگر

ایشان که دارای کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزش می‌باشند، خود نیز به صورت حرفه ای همچنان مشغول فعالیت ورزشی در حیطه بدنسازی و پرورش اندام  هستند و به عنوان مربی بدنساز دارای مدرک امادگی جسمانی می باشند. از دیگر مدارک مهم ایشان میتوان به گواهی ژیمناستیک پایه و باله اشاره کرد.
مجموعا این سابقه ورزشی و کار کنار مجموعه آنیل ژیمناستیک باعث شده است که ایشان بتوانند به خوبی در حیطه آموزش و کلاس داری ژیمناستیک فعالیت داشته باشند.

سرکار خانم فاطمه آزاد

سرکار خانم فاطمه آزاد

ایشان در حال حاضر دانشجوی رشته علوم وزشی در دانشگاه فردوسی مشهد می باشندو به صورت همزمان در چندین ورزش شرکت دارند که ژیمناستیک اصلی‌ترین آن می‌باشد.
سرکار خانم فاطمه آزاد در مدتی که کنار مربیان نام‌آور باشگاه پدیده های ژیمناستیک، خانم هادی خانی و جناب آقای وهاب ناصری حضور داشتند، توانسته‌اند با کسب دانش و تجربه لازم و همچنین شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی برگزار شده در مجموعه پدیده‌های ژیمناستیک به سطحی از مهارت برسند که در کلاس داری و آموزش ژیمناستیک حرف برای گفتن داشته باشند.

سرکار خانم سارا قاسمی

سرکار خانم سارا قاسمی

ایشان دانشجوی تربیت بدنی و علوم ورزش هستند و حدود یک سال می باشد که در حوزه مربیگری ژیمناستیک مشغول به فعالیت هستند.
همچنین سابقه مربیگیری ژیمناستیک در مهدکودک را نیز دارا می باشند. گفتنی‌است، در مجموعه آنیل ژیمناستیک ایشان کنار خانم چابکسوار یکی از برترین مربیان مجموعه فعالیت می‌کنند و این موضوع باعث پیشرفت شایان ایشان در زمینه آموزش ژیمناستیک و کلاس داری شده است.

سرکار فاطمه حاجیان

سرکار فاطمه حاجیان

ایشان دانشجوی تربیت بدنی و علوم ورزش هستند و حدود یک سال می باشد که در حوزه مربیگری ژیمناستیک مشغول به فعالیت بوده‌اند. وی دارای مدرک مربیگری بازی و ورزش کودکان و همچنین سابقه مربیگری ژیمناستیک در مهدکودک نیز است.
گفتنی است در مجموعه آنیل ژیمناستیک ایشان کنار خانم چابکسوار و آقای بنی اسدی که از برترین مربیان مجموعه هستند، فعالیت می کنند و این موضوع باعث پیشرفت شایان ایشان در زمینه آموزش ژیمناستیک و کلاس داری شده است.

سرکار خانم الناز قربانی

سرکار خانم الناز قربانی

ایشان دانشجوی رشته تربیت بدنی هستند و علاوه بر آن به صورت حرفه ای ژیمناستیک، والیبال و بدبینتون کار می‌کنند. علاوه بر مدارک فوق در دوره های آموزشی آنیل ژیمناستیک به صورت مستمر حضور داشته و با گذراندن مدت زمانی به عنوان کارآموز کنار خانم عسگری و آقای افضل به توانایی تحسین برانگیزی در آموزش ژیمناستیک و کلاس داری آن به دست آورده‌اند.

سرکار خانم سحر علی اکبری

سرکار خانم سحر علی اکبری

ایشان علاوه بر اینکه دانشجوی رشته تربیت بدنی و علوم ورزش هستند، دوره بازی و ورزش را نیز گذرانده‌اند و در دوره های برگزارشده تحت عنوان دانش افزایی در مجموعه آنیل ژیمناستیک مستمر حضور داشته اند.
از دیگر سوابق ایشان می‌توان به مربیگری در مهدکودک و همچنین سابقه ورزشی ایشان به عنوان مقام‌آور استانی اشاره کرد.

سرکار خانم مرضیه اطمینان

سرکار خانم مرضیه اطمینان

ایشان که خود نیز ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنند، مدال آور استانی و کشوری هستند و همچنین سابقه 5 سال کار کردن ژیمناستیک به عنوان مربی و کمک مربی را دارا می‌باشند.
گفتنی است در مجموعه آنیل ژیمناستیک ایشان توانسته‌اند با حضور کنار جناب آقای وهاب ناصری یکی از بهترین مربیان مجموعه، از سطح علمی و آموزشی بالایی برخوردار شوند و توانایی کلاس داری و آموزش ژیمناستیک را به دست اورند.

سرکار خانم ریحانه اصیلی

ریحانه اصیلی

ایشان که بیش حدود 10 سالی است خود مشغول ورزش به صورت حرفه‌ای هستند و همچنین دارای مقام های قهرمانی استان نیز می‌باشند به صورت مستمر دوره های اموزشی آنیل ژیمناستیک را شرکت کرده و با حضور کنار خانم رفسنجانی یکی از مربیان نام مطرح ژیمناستیک مجموعه آنیل در حال کسب تجارب اموزشی و کلاس داری می باشند.

همچنین وی دارای کمربند مشکی ووشو و داوری درجه‌ سه فوتسال می‌باشد. 

سرکار خانم فاطمه الله داد زاده

فاطمه الله داد زاده

ایشان دانشجوی کارشناسی علوم ورزش و دارای مدرک مربیگری درجه سه و  کارگاه باله می‌باشند. علاوه بر این در دوره‌های دانش افزایی برگزارشده مجموعه آنیل ژیمناستیک نیز به صورت مستمر حضور داشته اند و دارای مقام های استانی در رشته هندبال و امادگی جسمانی هستند.
در حال حاضر وی به عنوان کار آموز کنار برترین مربیان باشگاه حضور دارند تا در آینده نه چندان دور خود مربی مجرب و حرفه ای گردند.

سرکار خانم نازنین باقرپور

سرکار خانم نازنین باقرپور

سرکار خانم نازنین باقرپور دانشجوی رشته مهندسی پزشکی و دارای 5 سال سابقه ورزشی در حیطه ژیمناستیک و همچنین مدرک تئوری درجه سه مربیگری هستند.
ایشان به صورت مستمر در دوره های برگزار شده توسط مجموعه آنیل ژیمناستیک حضور داشته و در حال حاضر به عنوان کارآموز کنار برترین مربیان مجموعه مشغول به فعالیت می باشند.

سرکار خانم صبا وارسته

سرکار خانم صبا وارسته

ایشان دانشجوی تربیت بدنی و علوم ورزش می‌باشند و همچنین دارای مقام های ورزشی و فعالیت مستمر ورزشی بوده و همچنین به صورت مستمر در دوره های برگزار شده توسط مجموعه آنیل ژیمناستیک حضور داشته اند و در حال حاضر به عنوان کارآموز مشغول به فعالیت در باشگاه می‌باشند.

سرکار خانم سولماز غفوری

سرکار خانم سولماز غفوری

ایشان دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی و مربی دو و میدانی می باشند و همچنین دارای قهرمانی کشوری در رشته بدمینتون هستند، ایشان زیر نظر استاد فلاحی یکی از بهترین مربیان در مجموعه آنیل آموزش دیده‌اند.
لازم به ذکر است خانم سولماز غفوری دوره های برگزار شده توسط مجوعه آنیل ژیمناستیک را شرکت کرده اند و با تجارب عالی و تبحر در کلاس گردانی از بهترین مربیان در آینده خواهند بود، ایشان همچنین در حال حاضر به عنوان کارآموز مشغول به فعالیت هستند.

سرکار خانم اسما وحدت پور

سرکار خانم اسما وحدت پور

ایشان حدود 8 سال است که به صورت حرفه ای ورزش را دنبال می‌کنند و در بازه زمانی که مشغول فعالیت در حیطه ژیمناستیک هستند به عنوان کارآموز در مجموعه آنیل ژیمناستیک حضور داشته و همچنین به صورت مستمر در دوره های برگزار ‌شده حضور داشته اند.

ارتباط با باشگاه آنیل ژیمناستیک امیرعلیشاهی در مشهد

راه‌های ارتباطی جهت ارتباط با تیم پشتیبانی امیرعلیشاهی عبارتست از:

  • تکمیل فرم ثبت نام
  • تماس با باشگاه آنیل ژیمناستیک

تکمیل فرم ثبت نام

    تماس با باشگاه آنیل ژیمناستیک

    شما می‌توانید جهت ثبت نام و شرکت در باشگاه ژیمناستیک کودکان در مشهد  در باشگاه امیر علیشاهی با شماره 09013441332 تماس بگیرید. 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *